Metody i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym fajne-sofy.pl
Dostawy realizujemy za pośrednictwem aut firmowych producenta (jeżeli w promieniu 30 km znajduje się współpracujący z firmą partner) lub firm transportowych:
- DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska
- DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa
Koszt dostawy wylicza się automatycznie w trakcie składania zamówienia, firma transportowa zostanie wskazana w mailu informacyjnym, ok. 3 dni po złożeniu zamówienia.
Sklep internetowy www.fajne-sofy.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym
Czas dostawy
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta towar został dostarczony w jak najkrótszym czasie.
Termin dostawy wynosi od 4 dni do 6 tygodni.
W celu uzyskania wcześniejszej informacji o dostawie, można przesyłać zapytania (podając dokładną specyfikację mebla) pod adres biuro@fajne-sofy.pl.
3 dni po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem nasz pracownik by ustalić dokładny dzień i godzinę dowozu mebla. Dodatkowo podana zostanie nazwa salonu lub kurier, który dostarczy towar.
Koszty dostawy
Koszty dostawy wyliczane są automatycznie:
- cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system
- cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia. W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia,
- cena za dostawę zostaje wliczona w cenę mebla (informacja o wysokości wliczonej opłaty transportu widnieje przy cenie mebla) i w momencie składania zamówienia suma zawiera zarówno opłatę za meble jak i za dostawę
Wskazówki dotyczące odbioru towaru od kuriera »
Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru od kuriera:
- Zabezpieczyć miejsce dostawy – tak by kurier miał gdzie położyć dostarczaną przesyłkę.
- Sprawdzić stan przesyłki (opakowania) – jakość opakowania zewnętrznego odbieranej przesyłki nie powinna budzić żadnych zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od wszelkich uszkodzeń, wgnieceń czy dziur.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru lub spisać protokół reklamacyjny.