Metody i koszty dostawy zamówień złożonych w sklepie internetowym fajne-sofy.pl

Dostawy realizujemy za pośrednictwem aut firmowych producenta (jeżeli w promieniu 30 km znajduje się współpracujący z firmą partner) lub firm transportowych:

  • DHL Express (Poland) Sp. z.o.o. – firma kurierska
  • DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa

Koszt dostawy wylicza się automatycznie w trakcie składania zamówienia, firma transportowa zostanie wskazana w mailu informacyjnym, ok. 3 dni po złożeniu zamówienia.

Sklep internetowy www.fajne-sofy.pl realizuje dostawy wyłącznie na terenie Polski. Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówień złożonych w sklepie internetowym

Czas dostawy

Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zamówiony przez Klienta towar został dostarczony w jak najkrótszym czasie.

Termin dostawy wynosi od 4 dni do 6 tygodni.

W celu uzyskania wcześniejszej informacji o dostawie, można przesyłać zapytania (podając dokładną specyfikację mebla) pod adres biuro@fajne-sofy.pl.

3 dni po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Państwem nasz pracownik by ustalić dokładny dzień i godzinę dowozu mebla. Dodatkowo podana zostanie nazwa salonu lub kurier, który dostarczy towar.

Koszty dostawy

Koszty dostawy wyliczane są automatycznie:

  • cena za przesyłkę ustalana jest automatycznie przez system 
  • cena za przesyłkę podana jest przed złożeniem zamówienia. W przypadku braku akceptacji kosztów przesyłki, na tym etapie istnieje możliwość przerwania składania zamówienia,
  • cena za dostawę zostaje wliczona w cenę mebla (informacja o wysokości wliczonej opłaty transportu widnieje przy cenie mebla) i w momencie składania zamówienia suma zawiera zarówno opłatę za meble jak i za dostawę

Wskazówki dotyczące odbioru towaru od kuriera »

Pamiętaj, aby przy odbiorze towaru od kuriera:

  • Zabezpieczyć miejsce dostawy – tak by kurier miał gdzie położyć dostarczaną przesyłkę.
  • Sprawdzić stan przesyłki (opakowania) – jakość opakowania zewnętrznego odbieranej przesyłki nie powinna budzić żadnych zastrzeżeń, powinno być ono zamknięte i wolne od wszelkich uszkodzeń, wgnieceń czy dziur.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia masz prawo odmówić przyjęcia towaru lub spisać protokół reklamacyjny.